تور دو و نیم روزه شمال تور ماسال | {بهار 1403} :

تور شمال ، تور شمال ماسال سبز | تور ماسال | تور شاد ماسال | تور شاد شمال {بهار 1403} تخفیف تور ۲.۵ روزه ییلاق ماسال تا اولسبلانگاه اتوبوس کلاسیک مجهز{بهار 1403} بهترین تورهای گردشگری داخلی و خارجی ، تور ماسال ، تور ماسال ارزان ، تور شمال تور شاد گروهی ماسال تور ماسال تور ییلاق اولسبلنگاه تور سوء چاله تور اقیانوس ابر

پرداخت شما (تومان) :
2,465,000 تومان
15 %
تخفیف
2,900,000 تومان 435,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    ماسال

    شرایط استفاده

    جهت مشاهده تاریخها و رزرو تاریخ خود وارد قسمت مشاهده و خرید شوید.

    پس از ثبت نام کامل یکروز قبل از حرکت یا صبح روز حرکت اطلاعات حرکت ارسال میگردد.

    ساعت حرکت 24 روز چهارشنبه و برگشت ساعت 24 روز جمعه

    محل حرکت میدان آرژانتین یا میدان آزادی میباشد که اطلاع رسانی میگردد.

    ساعت و محل حرکت با توجه بر اعلام بیمه ممکن است متغیر بوده و روز حرکت اعلام خواهد شد.

    یه ربع قبل از حرکت در محل حضور داشته باشید.

    هر خرید قابل استفاده برای یک نفر

    تورها چارتر و غیر قابل کنسلی می باشد و در صورت انصراف مسافر هیچ مبلغی استرداد نمی گردد.

    به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.

    قبل و بعد از خرید هماهنگ فرمائید در صورت عدم هماهنگی هیچگونه مسئولیتی بر عهده سایت و مجری نمی باشد.

     فقط با هماهنگی قبلی از طریق شماره 66567643-66567644

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای

    تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    تور ۲.۵ روزه ماسال تا اولسبلانگاه با تخفیف ویژه

    دو روز و یک شب اقامت در کلبه های  ماسال بصورت 5 و 6 نفره و مجهز

    گشتها: ساحل و جنگل گیسوم 

    ییلاقات ماسال 

    اولسبلانگاه 

    سوئه چاله

    خدمات: ۲ وعده صبحانه و یک نوبت پذیرایی

    یک شب اقامت در کلبه های چوبی بصورت گروهی 5 و 6 نفره به تفکیک جنسیت

    در صورت هماهنگی و وجود شرایط اقامت جداگانه اقامت با هزینه جداگانه داده میشود.

    بیمه مسافرتی ، لیدر مجرب و مسلط به منطقه

    بهترین تور طبیعتگردی بکر و برنامه شب نشینی و پذیرایی

    اتوبوس توریستی 44 نفره جفت صندلی امکانات کامل((صندلی 2+2)) مجهز به سیستم صوتی و تهویه سرد و گرم

    امکان انتخاب اتوبوس وی آی پی 32 نفره (2+1) با هزینه اضافه

    ورودیه و ترانسفر محلی جدا بوده و از مسافر دریافت میگردد.هر نفر 500 هزار تومان بابت کلیه ورودیه ها و ترانسفر تاکسی و مینی بوس محلی

    ( در برخی از مسیرها تردد ماشین بزرگی مثل اتوبوس مقدور نیست لذا برای دیدن جاذبه های بکر از وسایل نقلیه کوچکتر محلی مثل مینی بوس،تاکسی یا ماشینهای آفرودی استفاده میشود و اماکن دیدنی و روستاها هم هزینه ورودیه توریستی دریافت میکنند که جداگانه در محل از مسافر دریافت و توسط راهنما و مسئولین تور پرداخت میگردد)

    بدون محدودیت در خرید (( هماهنگی قبل و بعد از خرید

    الزامیست))

     

    توضیحات

    تور ماسال با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    ماسال ییلاقی سبز و خنک و منحصر به فرد با مناظری بی بدیل که روح بازدید کننده را جلا داده و مسافرتی خاطره انگیز را برایش رقم میزند. با تور ماسال و اولسبلنگاه سفرهای دور و نزدیک هر هفته میتوانید به ماسال زیبا سفر کنید.

    تور ماسال هر هفته با سفرهای دور ونزدیک

    اطلاعات مفید درباره سفر اقتصادی به ماسال با سفرهای دور ونزدیک

    ارزان ، اقتصادی و مقرون به صرفه

    ماسال نام یکی از شهرستان‌های استان گیلان است که به خاطر طبیعت بی‌نظیر خود، شهرت جهانی پیدا کرده. ماسال را می‌توان یکی از زیباترین مناطق طبیعی گیلان و ایران دانست. اگر به فکر سفر به دامان طبیعت و لذت بردن از مناظری بکر و دیدنی هستید، بهترین گزینه برای شما، ماسال خواهد بود. ماسال که در فاصله کمی نسبت به تهران قرار گرفته، می‌تواند انتخاب مناسبی برای سفرهای کوتاه مدت باشد. آیا تا به حال به اقامت در کلبه‌های جنگلی فکر کرده‌اید؟ اینکه شب با صدای جیرجیرک‌ها بخوابید و صبح‌ با صدای پرندگان از خواب بیدار شوید؟ اگر حتی تصور چنین سفری حس خوبی به شما می‌دهد، پس حتما باید حداقل یک بار در طول عمر خود تور ماسال را تجربه کنید.

    تور گروهی ماسال هر هفته با سفرهای دور و نزدیک

    در سفر با وسیله نقلیه شخصی به ماسال، راننده قطعا دچار خستگی بیش از حدی خواهد شد. در برخی قسمت‌های کوهستانی جاده، راننده باید با احتیاط زیادی براند. زیرا پیچ‌های خطرناکی انتظار او را می‌کشند. همچنین شاید از جاذبه‌های میان مسیر اطلاعی نداشته باشید و مستقیم به ماسال سفر کنید. این در حالی است که مسیر دسترسی به ماسال مملوء از جاذبه‌های دیدنی مختلف است که سفر شما را تبدیل به خاطره‌ای شیرین و فراموش نشدنی می‌کند.

    در سفر گروهی همراه تور، هیچ یک از افراد خانواده و همسفران شما خسته مسیر نخواهند شد. زیرا پیش از رسیدن به ماسال، در جنگل زیبای گیسوم توقفی کوتاه خواهید داشت، سپس نهار را در دل طبیعت میل می‌کنید و نهایتا عازم ماسال می‌شوید. شب را در کلبه‌ای جنگلی سپری می‌کنید و روز بعد عازم تهران می‌شوید. در چنین سفری، خستگی راه بر تن هیچکس نخواهد ماند. زیرا حتی در طول مسیر می‌توانید از زیبایی‌های استان گیلان لذت ببرید.

    ماسال جزء دیدنی‌ترین مناطق گیلان و تمام ایران به حساب می‌آید. به همین خاطر برای دیدن این همه جاذبه و زیبایی، تنها راهی که پیش رو دارید، بازدید از آنجا است. اما به هر صورت ما در اینجا به شما چند مورد از جاذبه‌های طبیعی ماسال را معرفی می‌کنیم:

    جنگل گیسوم

    جنگل گیسوم جزئی از شهرستان ماسال نیست. اما با این وجود در اکثر موارد، مجریان تورهای ماسال، همسفران خود را با این جنگل زیبا آشنا می‌کنند. جنگل گیسوم محل تقابل جنگل و دریا است. به همین خاطر می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید. تصور کنید که از یک تونل جنگلی زیبا با منظره باتلاق‌های مختلف عبور می‌کنید و ناگهان وارد خط ساحلی می‌شوید. از میانه راه نسیم دریا بر صورت شما می‌وزد و می‌توانید از بوی دریا لذت ببرید. جنگل گیسوم را به جرات می‌توان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری تمام استان گیلان دانست.

    غار آویشو

    آویشو نام غاری عجیب است که در دل جنگل قرار دارد. تصور کنید که بعد از دقایق طولانی جنگل نوردی، ناگهان با دهانه ورودی غاری بسیار بزرگ رو به رو خواهید شد. این غار که قدمت آن به صدها سال پیش باز می‌گردد، چند سالی است که کشف شده و سریعا توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. شما نیز در تور ماسال بهتر است حتما از این غار خارق العاده که جزء برترین غارهای استان گیلان محسوب می‌شود، دیدن فرمایید.

    آبشار رامینه

    آبشار رامینه یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم ماسال است. در دل جنگل، آبشاری با طول 10 متر قرار دارد. این آبشار از روی صخره‌های سخت بر برکه‌ای کوچک می‌ریزد. قطرات ریز آب تا صدها متر آنطرف‌تر پرتاب می‌شوند. همانطور که در دل جنگل قدم بر می‌دارید، متوجه افزایش رطوبت هوا و کاهش دما خواهید شد. به تدریج قطرات خنک آب روی صورت شما می‌نشینند و صدای شرشر آب در گوش شما طنین انداز می‌شود. این یعنی شما در نزدیکی آبشار رامینه قرار دارید. حتما در بازدید از آبشار رامینه، حوله و لباس اضافی همراه خود داشته باشید.

    مزیتهای سفر با تور گروهی آژانس سفرهای دور ونزدیک

    سفرهای طبیعت‌گردی نیاز به یک راهنمای مجرب دارند

    برای اینکه بتوانید سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید و از اکثر جاذبه‌های طبیعی منطقه دیدن فرمایید، نیاز به یک راهنمای مجرب خواهید داشت. در غیر این صورت شاید سفرتان به ماسال آنقدر هم جذاب نباشد.

    سفر همراه تور مقرون به صرفه خواهد بود

    با توجه به اینکه تور سرو وعده صبحانه، هزینه رفت و برگشت، ورودی جنگل گیسوم و همچنین هزینه اقامت را عهده دار می‌شود، سفر به ماسال بسیار مقرون به صرفه‌تر از سفر با وسیله نقلیه شخصی خواهد بود.

    ایمنی بیشتر در اقامت

    قطعا مجریان تور، در مورد جایی که قرار است اقامت کنید، کاملا تحقیق کرده‌اند. به همین خاطر می‌توانید از بابت ایمنی آن آسوده خاطر باشید.

    بیمه مسافرتی

    در سفر با تور، شما تحت پوشش بیمه مسافرتی خواهید بود.

    عدم خستگی راه

    در سفر با تور، راننده دچار خستگی مسیر نخواهد شد و تمام همسفران می‌توانند در کنار هم از مناظر جاده لذت ببرند.

    قیمت تور ماسال با آژانس سفرهای دور ونزدیک

    قیمت تور ماسال به مکان اقامت و مدت سفر شما بستگی دارد و تورهای قیمت‌های متفاوتی با توجه محل اقامت و تنوع خدماتشان دارند. قیمت هر تور را می‎توانید در صفحه جزئیات هر تور مشاهده فرمایید. البته باید در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در ایام پیک، مثل ایام نوروز و تابستان افزایش پیدا می‌کند. پس باید آمادگی افزایش قیمت تور ماسال را در این دوران داشته باشید.

     

    بهترین زمان سفر به ماسال با آژانس سفرهای دور ونزدیک در تمام فصول

    ماسال یک منطقه ییلاقی محسوب می‌شود. به همین خاطر هوا در شش ماه دوم سال بسیار سرد خواهد بود. پس از این رو بهتر است حتما سفر خود را در شش ماه اول سال ترتیب دهید. بهترین زمان برای سفر به ماسال را می‌توان فصل بهار دانست. به همین خاطر بسیاری از گردشگران، تعطیلات نوروز را برای سفر به ماسال انتخاب می‌کنند. اما در این دوران، قیمت تور ماسال به شدت افزایش پیدا می‌کند. در فصل تابستان نیز می‌توانید از گرمای هوای تهران فرار کرده و کمی در ماسال استراحت کنید. اگر سردی هوا شما را آزار نمی‌دهد، بهتر است فصل پاییز ماسال را نیز تجربه کنید. در فصل پاییز، ماسال رنگارنگ می‌شود و احساس عاشقانه خاصی در فضا موج می‌زند.

    درباره ییلاق اولسبلنگاه چه میدانید؟ با سفرهای دور ونزدیک همراه باشید.

    ییلاق اولسبلنگاه، بی‌شک زیباترین ییلاق ماسال است. این ییلاق در ارتفاع ۱,۴۹۰ متری از سطح دریا و ۲۷ کیلومتری شمال غرب شهر ماسال قرار دارد و بر فراز آن، می‌توان کل شهر ماسال و تالش را زیر پای خود دید. آب‌وهوای این ییلاق به‌حدی خوب است که بومیان نیز برای گذراندن روزهای گرم تابستان به آنجا می‌روند. نام این ییلاق از دو بخش «اولَس» و «بِلَنگاه» به‌معنای «محل روییدن درخت ممرز» تشکیل شده است. درخت ممرز، اولس یا «شَرَم» بین ۱۵ تا ۲۵ متر رشد می‌کند و در جنگل‌های هیرکانی دیده می‌شود. این درخت تنها در ارتفاعات بالای ۶۰۰ متر در کنار درختان راش و بلوط دیده می‌شود. برگ‌های درخت ممرز در پاییز زرد می‌شوند و در نیمه دوم زمستان می‌ریزند
    ییلاق اولسبلنگاه، جزو مناطق محافظت‌شده است و ساخت‌وساز در این منطقه تنها با مصالح چوبی امکان‌پذیر است؛ به همین دلیل این ییلاق، کلبه‌های چوبی، سقف‌های حلبی رنگی و بافت قدیمی خود را حفظ کرده است. از امکانات این ییلاق می‌توان به قصابی و دکه‌های کوچکی اشاره کرد که گوشت تازه، نان، تخم‌مرغ، خوراکی‌ها و محصولاتی مانند شیر، کره و پنیر محلی را به شما عرضه می‌کنند.آبی که در خانه‌های ییلاق اولسبلنگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد، از چشمه‌های روستا گرفته شده و در تانکرهای آب ذخیره می‌شود. برق روستا نیز از موتور برق تامین می‌شود؛ اما بهتر است بدانید که این موتور برق از ساعت ۱۲ شب به بعد خاموش می‌شود. سرویس‌بهداشتی نیز در این منطقه در خارج از کلبه‌ها قرار گرفته‌ است و برای استفاده از آن باید مسافتی را طی کنید.

    ییلاق سوئه چاله کجاست؟

    ییلاق سوئه چاله، معروف‌ترین ییلاقات ماسال پس از اولسبلنگاه است. این ییلاق با خانه‌های رنگارنگ دو طبقه‌ای شناخته می‌شود که در زمان غروب آفتاب، منظره‌ای فوق‌العاده برای تماشا و عکاسی را به تصویر می‌کشند. ییلاق سوچاله در ۲۵ کیلومتری جنوب ماسال و در فاصله ۱۸۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. سوئه چاله در زبان محلی به‌معنای مکانی است که گیاه گلپر و خنجری در آن می‌روید.
    تماشای مناظر بکر و جادویی ییلاق سوچاله و فضای مه‌آلودی که تمام دره را در یک لحظه می‌پوشاند، تجربه‌ای است که هر فردی باید حداقل یک بار آن را در عمر خود کسب کند. در سفر به این ییلاق، قدم زدن در عصرگاه را به‌هیچ‌وجه فراموش نکنید؛ زمانی که سوچاله در زیباترین شکل خود، تکه‌ای از بهشت را جلوی چشمان شما خواهد گذاشت.

    درباره ییلاق تلارگاه از ییلاقات ماسال  با تور ماسال سفرهای دور ونزدیک همراه باشید

    ییلاق تلارگاه، یکی از زیباترین ییلاقات ماسال است که با وجود چشم‌اندازهایی بی‌بدیل از جنگل، دره، مه و ابر، بیننده را متحیر خواهد کرد. دسترسی به اینترنت در این ییلاق میسر نیست؛ اما نگران نباشید، دشت‌های سرسبز و زمردین ییلاق تلارگاه به‌قدری زیبا است که شما می‌توانید چند روز را به دور از دنیای اینترنت و گوشی در آن سپری کنید.
    ییلاق ملومه بند ماسال
    ییلاق ملومه بند، یکی از ییلاقات زیبا با آب و هوای بی‌نظیر در ماسال است که با مناظری زیبا و خارق‌العاده، خاطره‌ای جادویی از خود در ذهن شما به جا خواهد گذاشت.


    ییلاق خندیله پشت ماسال

    فضای اطراف ییلاق خندیله پشت در احاطه کوه‌های بلندی است که چشم‌اندازی وصف‌نشدنی به این ییلاق اهدا کرده‌اند. در سفر به این ییلاق، حتی در فصل تابستان نیز باید به لباس‌های گرم و وسایل گرمایشی مجهز باشید؛ زیرا ییلاق خندیله پشت، یک منطقه کوهستانی است و آب و هوایی بسیار سرد دارد.
    ییلاق اسپی دشت ماسال
    ییلاق اسپی دشت، یکی از ییلاقات محبوب در میان گردشگران در ماسال است. تصویر این ییلاق با اسب‌هایی که در طبیعت در حال دویدن هستند، گره خورده است. پدیده اقیانوس ابر را به‌سادگی می‌توان در ییلاق اسپی دشت مشاهده کرد. پدیده اقیانوس ابر به حالتی گفته می‌شود که ابرهای زیادی در دره‌های مرتفع به هم می‌پیوندند و اقیانوس ابری را تشکیل می‌دهند که شما به دلیل قرارگیری در ارتفاعی بالاتر از آن یا هم‌راستا با آن، شاهد مناظری رویایی خواهید بود.

    ییلاق شنبه راه ماسال

    ییلاق شنبه راه، یک ییلاق سرسبز در کنار کوه در ماسال است که اهالی آن به دامپروری مشغول هستند. امکان اقامت در کلبه‌های چوبی در این ییلاق برای گردشگران فراهم است و شما می‌توانید یک شب به‌یادماندنی را در این منطقه بکر و روستایی سپری کنید.

    ییلاق زیبای واشیار از تور ییلاق ماسال

    ییلاق واشیار در کوه‌های سرسبز ماسال و در بخش شاندرمن واقع شده است و یکی از مشهورترین مکان‌های دیدنی آن، یک آبشار است. آبشار واشیار با عمق یک متر، مکانی مناسب برای گذراندن یک روز گرم تابستانی است. در سفر به این منطقه حتما لباس و کفش مناسب و اضافه به همراه داشته باشید.

    در ماسال، ییلاق‌های کوچک‌تری همچون شالما، نسا، خریدول، سیاهدول، گامیشیان، گنذر و لیپا نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به کمک مردم بومی پیدا کنید و از طبیعت بکر و دست‌نخورده آن‌ها نیز لذت ببرید.

    طی کردن مسیر دسترسی به ییلاقات ماسال در جاده‌ای پرپیچ و خم و در احاطه درختان سرسبز و بلند، بدون شک یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی است که در سفر خود به این منطقه تجربه خواهید کرد. جاده‌ای که بیشتر به تونلی سبز می‌ماند و گاه و بی‌گاه در مه غرق می‌شود.
    رودخانه خالکایی، یکی دیگر از جاذبه‌هایی است که در مسیر ییلاقات ماسال با آن روبه‌رو خواهید شد؛ رودخانه‎‌ای که تا نیمه مسیر در جاده، همراه شما است. در جاده، همچنین آلاچیق‌ها و دکه‌های بین راهی را خواهید دید که شما را به یک فنجان چای ذغالی، یک کاسه آش یا یک بلال کبابی مهمان می‌کنند.

    ییلاقات ماسال، یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه زندگی و فضای روستایی است. شما می‌توانید در این منطقه در خانه‌هایی چوبی که اغلب آن‌ها از امکانات شهری مانند برق، گاز و آب لوله کشی برخوردار نیستند، یک تجربه ناب بومگردی را به دست بیاورید. گرمایش این خانه‌ها با هیزم یا کپسول‌های کوچک گاز فراهم می‌شود و آب آن‌ها از چشمه می‌آید. در این ییلاقات، کوچه و خیابانی وجود ندارد و مسیرهای پاکوب هستند که راه را به شما نشان می‌دهند. فضای روستایی در ییلاقات ماسال و شنیدن صدای پرندگان و وجود گله گاوها و گوسفندان، آرامشی را به شما عرضه می‌کند که هیچ‌گاه طعم آن را نچشیده‌اید.

    اگر صبح زود خود را به ییلاقات مرتفع برسانید یا شب را در روستا بمانید، به احتمال زیاد می‌توانید خود را بر فراز ابرها ببینید؛ چشم‌اندازی که به‌راستی فراموش‌شدنی نیست. در سفر به ییلاقات ماسال، عکاسی، طبیعت گردی، کوهنوردی و اسب‌سواری را نیز فراموش نکنید.

    پس از عبور از شهر ماسال و طی کردن جاده سرسبز ییلاقات ماسال، تنها به برخی هتل رستوران‌ها و دکه‌های کوچک کنار جاده دسترسی خواهید داشت که برای شما، آش، چای و بلال سرو می‌کنند. البته یک هتل رستوران به نام «فردین معصومی» در ییلاق اوسبلانگاه وجود دارد که در آن می‌توانید در کنار تماشای چشم‌اندازی بی‌نظیر، از طعم غذا نیز لذت ببرید. با توجه به نبود رستوران، به شما گردشگران پیشنهاد می‌کنیم که وسایل مورد نیاز خود برای آشپزی را از شهر ماسال تهیه کنید تا بتوانید در طبیعت زیبای ییلاقات ماسال، غذا درست کنید.
    شما همچنین می‌توانید در رستوران‌های شهر ماسال غذا بخورید و سپس راهی ییلاقات شوید. از جمله رستوران‌های مشهور و محبوب در شهر ماسال نیز می‌توان به رستوران خزر با کباب‌های خوشمزه و قیمت مناسب، رستوران هاراشید با چشم‌انداز فوق‌العاده و غذاهای گران و همچنین رستوران گیلان فود، یکی از رستوران‌های معروف با غذاهای محلی اشاره کرد.

    در ییلاقات ماسال، می‌توان به گزینه‌های مختلفی برای اقامت از جمله کلبه‌های چوبی، اقامتگاه‌های بومگردی، هتل، ویلاها، مهمانسرا و همچنین برپایی کمپ فکر کرد. برخی از این اقامتگاه‌ها امکاناتی مانند پارکینگ و آلاچیق دارند و اگر به فضای خانه‌های روستایی عادت ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به هتل‌ها و مهمانسراها بروید. در نظر داشته باشید که خانه‌های روستایی در ییلاقات ماسال، امکانات خاصی ندارند و بهتر است لوازم ضروری خود را همراه داشته باشید.
    اگر قصد کمپ کردن در ییلاقات ماسال را دارید، به این نکته توجه کنید که هوای شب‌ها در این منطقه بسیار سرد است و برای شب مانی در طبیعت باید حتی در فصل تابستان لباس و وسایل گرمایشی به‌همراه داشته باشید.

    هتل رستوران فردین معصومی، یک هتل سه ستاره است که در منطقه اولسبلنگاه ماسال قرار دارد. این هتل دارای اتاق‌های دوتخته، سه تخته و چهار تخته است. اتاق‌های دو و چهار تخته در طبقات اول و دوم قرار دارند و دارای بالکنی با نمای رو به جنگل هستند. از امکانات هتل می‌توان به لابی، فروشگاه فضای سبز، پارکینگ، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران و کافی‌شاپ هتل در طبقه همکف اشاره کرد. رستوران این هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفر برای مهمانان صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند.

    هتل سه ستاره آریانا ماسال در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع در کیلومتر هشت جاده ییلاقی واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است و یکی از بهترین مکان‌های اقامتی در ییلاقات ماسال به شمار می‌آید. هتل سه طبقه آریانا دارای ۱۸ باب اتاق با ظرفیت ۸۰ نفر و ویوی جنگل، کوه، رودخانه و محوطه هتل است. از مزایای هتل آریانا می‌توان به رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در اتاق، دسترسی آسان به مناطق ییلاقی شهر ماسال و پرسنلی مجرب و آموزش دیده اشاره کرد.

    هتل رستوران سامان ماسال دارای ۱۱ باب اتاق و سوئیت با ویوی جنگل، کوه و رودخانه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده در دو طبقه است. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت. از جمله امکانات هتل سامان می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۰۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۱۰ خودرو، سیستم گرمایش و سرمایش، یخچال، تلویزیون و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در اتاق اشاره کرد.

    هتل دو ستاره رویال ماسال در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در دو طبقه در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. این هتل دارای ۱۴ باب اتاق و سوئیت است و در کنار رودخانه و در محیطی بسیار دلنواز و زیبا با چشم‌انداز جنگلی و کوهستانی قرار دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید به آسانی به ییلاقات ماسال دسترسی پیدا کنید و هم‌زمان به امکانات کامل رفاهی نیز دسترسی داشته باشید.

    هتل رستوران رامینه در جاده ییلاقات ماسال قبل از منطقه اسب ریسه قرار گرفته است و با چشم‌اندازی زیبا از طبیعت، اقامت جذابی را به مسافران ارائه می‌کند.

    آب و هوای ماسال در فصل پاییز و زمستان، سرد است و دما ممکن است تا زیر صفر درجه نیز برسد؛ اما این منطقه بهار و تابستانی معتدل با میانگین دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کند و به همین دلیل، منطقه‌ای ییلاقی به شمار می‌آید. زمستان در ییلاقات به‌قدری سرد می‌شود که تقریبا هیچ فردی در کلبه‌ها نمی‌ماند و همه به شهر ماسال کوچ می‌کنند؛ بنابراین بهتر است از سفر در فصل زمستان به این ییلاقات خودداری کنید.

    ییلاقات ماسال در فروردین ماه، شاهد بارش های برف و باران سنگین و ناگهانی هستند؛ پس بهتر است که در این ماه نیز به ییلاقات سفر نکنید. بهترین زمان سفر به ییلاقات ماسال از ماه اردیبهشت تا ماه مهر است. در اردیبهشت و خرداد میوه‌هایی چون آلوی جنگلی در ییلاقات ماسال قابل چیدن است و شهریور و مهر ماه نیز وقت رسیدن فندق‌ها است. اردیبشهت و خرداد بهترین دوران برای تماشای مه‌گرفتگی و پدیده اقیانوس ابر در ماسال است. البته شما می‌توانید در فصل زیبای پاییز نیز به این ییلاقات سفر کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید که مه گاهی آن‌قدر غلیظ می‌شود که هیچ چیز قابل رویت نیست.

    منطقه بکر و زیبای شاندرمن در ۱۰ کیلومتری شمال شهرستان ماسال قرار دارد و در گذشته، محل عبور کاروان‌‎ها به‌سمت تالش شمالی و خلخال بوده است. آب و هوای خنک و ییلاقی، چشم‌اندازهایی مسحورکننده و جادویی، غار شگفت‌انگیز آویشو با صدها قندیل، آبشار وزن و پهناورترین روستای استان گیلان به نام «سیاهمرد»، شاندرمن را تبدیل به مکانی جذاب برای طبیعت گردی کرده است.

    منطقه ییلاقی دشت النزه، یکی از بکرترین جاهای دیدنی ماسال است که در بین کوه‌های سر به فلک کشیده شاندرمن قرار گرفته است. پوشش گیاهی زیبا، درخت افرایی با ۲۰۰ سال قدمت، آب و هوای مطبوع، گله اسب‌های وحشی، دام‌های در حال چرا و فضایی روستایی در این منطقه، شما را در سفری به گذشته به یاد کارتون هایدی و بچه‌های آلپ می‌اندازد. آبشار واشیاره، بقعه امامزاده ابراهیم و یک چشمه از جمله جاذبه‌های گردشگری این منطقه هستند. بخشی از مسیر دسترسی به دشت النزه، جاده آسفالت و بخشی دیگر، جاده خاکی است؛ برای همین باید این مسیر را با ماشین‌های مخصوص کوهستان طی کنید.
    ارتفاعات آلاله
    اگر از ییلاق اولسبلانگاه کمی بالاتر بروید و از میان کلبه‌ها و از کنار گله‌های گاو و گوسفند در حال چرا عبور کنید، به ارتفاعات آلاله، یکی دیگر از جاذبه‌های بکر این منطقه خواهید رسید؛ جایی که تمام شهر، زیر پای شما است.

    محل شهادت میرزا کوچک‌ خان جنگلی کمی بالاتر از منطقه بکر اولسبلنگاه و در روستایی به نام «گیلوانه» قرار دارد. گفته می‌شود که میرزا کوچک خان در آن زمان در ارتفاعات «آلاله پشته» پناه گرفته بود و قصد داشت که از آنجا به خلخال برسد؛ اما در اثر کولاک کشته شد. در حال حاضر در این مکان، سنگ یادبودی نصب شده است که به یادمان میرزا کوچک خان جنگلی شهرت دارد.

    بام ماسال در واقع به ارتفاعات زیبای ماسال گفته می‌شود. با حرکت از بخش مرکزی ماسال به‌سمت ارتفاعات ییلاقی اولسبلنگاه و عبور از جاده آسفالته و سرسبز آن به‌سمت بالا به بام ماسال می‌رسید؛ مکانی که آرامش را به شما هدیه می‌کند و چشم‌اندازی بی‌بدیل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

    غارهای ماسال، یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های این منطقه هستند که در میان آن‌ها می‌توان به غار آویشو در دل کوه‌های شاندرمن اشاره کرد؛ غاری که با قندیل‌های بزرگ و حیرت‌انگیز، هفت آبشار و ستون‌های آهکی زیبا، شما را حیرت‌زده خواهد کرد. جالب است بدانید که بیش از ۱۷ غار جذاب و دیدنی در ییلاقات ماسال وجود دارد که به شما پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن‌ها را از دست ندهید.

    آبشارهای ماسال، یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی ییلاقات ماسال و شاندرمن است. تعداد این آبشارهای مرتفع در ماسال به‌قدری زیاد است که برخی این منطقه را با نام شهر آبشارهای بلند می‌شناسند. آبشار ویوز در نزدیکی ییلاق النزه در شاندرمن، آبشار خون با ارتفاع بیش از ۱۵ متر، آبشار تولی نساء و آبشار رامینه با ارتفاع ۱۰ متر از جمله آبشارهایی هستند که تجربه‌ای متفاوت از طبیعت گردی را به شما پیشنهاد می‌کنند.

    جاده نیمه آسفالته ماسال به خلخال، یکی از زیباترین جاده‌های ایران است که با طبیعتی بکر و سرسبز، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از یک سفر جاده‌ای برای شما رقم خواهد زد. این جاده از دل کوهستان‌های جنگلی می‌گذرد و یکی از زیباترین مسیرهایی است که می‌توان در آن کوهنوردی کرد.
    دیگر جاذبه‌های اطراف ییلاقات ماسال
    بقعه آقا سید مهرعلی و آقا سید رضا علی، پسران امام موسی کاظم (ع) در روستای زیبا و زیارتی شالما در ۱۲ کیلومتری شهر ماسال و بقعه چسلی واقع در روستای چسلی در فاصله ۱۴ کیلومتری مرکز شهر از جمله مکان‌های زیارتی هستند که در نزدیکی ییلاقات ماسال قرار گرفته‌اند. شما همچنین می‌توانید از جاذبه‌هایی چون طاسکوه و آری دول، منطقه باستانی اسبه ریسه با غارهای و صخره‌های بلند‌، گردشگاه ریزه‌مندان، چلسی بیلگاه دون، صی فی، نم نم پشت، خشکه دریا، مناطق باستانی درخانه، گیله سرا و وردم نیز در این منطقه دیدن کنید.

    شب‌های ییلاقات ماسال بسیار سرد است؛ پس حتما لوازمی مانند پتو مسافرتی، کیسه خواب و لباس گرم به‌همراه داشته باشید. در ضمن برای پیاده روی در این منطقه، یک کفش راحت انتخاب کنید. توجه داشته باشید که سوپرمارکت‌ها در ارتفاعات ماسال فقط لوازم ضروری را دارند؛ پس خرید خود را از شهر انجام دهید و سپس راهی مسیر ییلاقات شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به ییلاقات ماسال، با خود پشه‌بند داشته باشید، زیرا کلبه‌ها چوبی هستند و حشرات ممکن است باعث آزار شما شوند.
    بررسی جاده و وضعیت آب و هوایی را به‌هیچ‌وجه فرموش نکنید تا باران ناگهانی، شما را غافلگیر نکند. سعی کنید تا قبل از غروب آفتاب، خود را به روستا برسانید و شب را در جاده نمانید؛ زیرا جاده روشنایی ندارد و رانندگی در طول شب در آن می‌تواند خطرناک باشد. احترام گذاشتن به اعتقادها، زبان و نحوه زندگی مردم و اهالی ییلاق را از یاد نبرید. در ضمن به دام‌ها و کلبه‌ها صدمه‌ای نرسانید و مهم‌تر از همه مراقب محیط زیست و طبیعت باشید تا فضای بکر این ییلاقات زیبا حفظ شود. به‌همراه داشتن پاور بانک، کیسه زباله و چراغ قوه یا هدلامپ را نیز فراموش نکنید.
    متاسفانه در سال‌های اخیر با ساخت‌وساز بی‌رویه هتل‌ها، مهمان‌خانه‌ها، خانه‌های اجاره‌ای و رستوران‌ها در ییلاقات ماسال، این منطقه نیز مانند دیگر مناطق ییلاقی شمال کشور در معرض آسیب است. امید می‌رود که با توجه مسئولان، از طبیعت بکر و دست‌نخورده ییلاقات ماسال، محافظت بیشتری به عمل بیاید تا نسل‌های بعدی نیز بتوانند از این مناظر خارق‌العاده لذت ببرند.

     

    دیدنیهای دیگر شهرستان سبز ماسال با سفرهای دور و نزدیک

    روستای بیلگادول

    روستای بیلگادول را می‌توان جواهر پنهان ماسال نامید. چرا که بر سر راه این روستا هیچ تابلو یا نشان خاصی وجود ندارد و فقط اهالی محلی از وجود چنین روستای زیبایی در ماسال آگاه هستند. همین موضوع باعث شده است که روستای بیلگادول بکر و دست نخوره باقی بماند. این روستا فاصله‌ای ۷٫۷ کیلومتری با ییلاقات اولسبلانگاه دارد. برای دسترسی به آن باید از اهالی محل پرس و جو کنید تا به جاده خاکی و سرسبز این روستا برسید و پس از آن بتوانید یکی از زیباترین نقاط کشورمان را تماشا کنید. ضمنا، در منطقه‌ای که روستای بیلگادول در آن واقع شده است می‌توان به بازدید از قتلگاه میرزا کوچک خان جنگلی نیز پرداخت.
    زمان بازدید پیشنهادی: ۲ تا ۳ ساعت
    نشانی: گیلان، کیلومتر ۳۳ جاده ماسال-گیلوان
    هزینه: رایگان
    زمان دسترسی: شبانه روزی

    قتلگاه میرزا کوچک خان جنگلی

    همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، جدا از زیبایی‌های بکر و طبیعی، ماسال از دید تاریخی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال، در ارتفاعات این شهر می‌توان به بازدید از قتلگاه میرزا کوچک خان جنگلی پرداخت. جایی که حین گریختن میرزا به سمت خلخال در سرمای طاقت فرسا، سر او توسط یک نفر از بدنش جدا شده است. به همین دلیل این مکان را قتلگاه میرزا کوچک خان جنگلی نام گذاری کرده‌اند. جالب است بدانید که این مکان با نام مشهد میرزا در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
    زمان بازدید پیشنهادی: ۱ تا ۲ ساعت
    نشانی: گیلان، جاده ماسال-گیلوان، ییلاق آلاله پشته
    هزینه: رایگان
    زمان دسترسی: شبانه روز
    برنامه سفر ماسال و ماسوله | برنامه سفر ۲ روزه به ماسال و ماسوله

    روستای پلکانی ماسوله

    بنیان اصلی شهر ماسوله روستای پلکانی ماسوله است. جایی که از آن به عنوان زیباترین روستای پلکانی ایران نیز یاد می‌شود. این روستا با معماری شگفت انگیز خود می‌تواند ساعت‌ها شما را به خود مشغول کند. جالب است بدانید که ماسوله به خاطر قدمت هزار ساله‌اش به اولین شهر تاریخی زنده در ایران نیز شهرت یافته است. گشت زدن در کوچه پس کوچه‌های روستای ماسوله و تماشای خانه‌هایی که بر پشت بام یکدیگر مشرف هستند، تجربه بسیار خوبی برایتان خواهد بود.
    زمان بازدید پیشنهادی: ۲ تا ۳ ساعت
    نشانی: گیلان، ماسوله، ۶۰ کیلومتری شهر رشت، ۳۲ کیلومتری غرب فومن
    هزینه: رایگان
    زمان دسترسی: شبانه روز

    بازار ماسوله

    سفر به ماسال و ماسوله بدون خرید سوغات اصلا نمی‌تواند جالب توجه باشد. بنابراین بخشی از اوقات سفر شما باید در بازار ماسوله سپری شود. جایی که انواع صنایع دستی و سوغاتی‌ها مثل ظروف مسی و برنجی، لباس‌های محلی و سنتی، عروسک، انواع عرقیجات و ادویه‌ها را می‌توان یافت. این بازار که تامین کننده مایحتاج زندگی مردم ماسوله نیز هست فضای بسیار دلنشینی داشته و قدم زدن در آن مطمئنا برایتان لذت بخش خواهد بود.
    زمان بازدید پیشنهادی: ۱ تا ۲ ساعت
    نشانی: گیلان، ماسوله، ۶۰ کیلومتری شهر رشت، ۳۲ کیلومتری غرب فومن
    هزینه: رایگان
    زمان دسترسی: از ۹ صبح تا ۷ عصر

    موزه مردم شناسی ماسوله

    با کمی قدم زدن در ماسوله متوجه خواهید شد که مردم این شهر روحیات خاص خود را دارند. از این رو، برای آشنایی بیشتر با جامعه بومی و محلی و گذشته تاریخی آن، بهتر است به بازدید موزه مردم شناسی ماسوله بروید. این موزه که در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد مجموعه جالب توجهی از عناصر فرهنگی و تاریخی ماسوله از جمله اشیا قیمتی، وسایل ساخته شده در این شهر و ابزارهای مختلف کشاورزی را در معرض دید بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. قدمت اشیای موجود در موزه مردم شناسی ماسوله بین ۱ تا ۴ قرن است.
    زمان بازدید پیشنهادی: ۱ تا ۲ ساعت
    نشانی: گیلان، ماسوله، ۶۰ کیلومتری شهر رشت، ۳۲ کیلومتری غرب فومن
    هزینه: ۳ هزار تومان
    زمان دسترسی: از ۹ صبح تا ۷ عصر


    پارک جنگلی ماسوله

    تصاویری که از تلفیق کوهستان و جنگل و درختان سرسبز همیشه در تلویزیون می‌دیدید، حالا در پارک جنگلی ماسوله پیش رویتان قرار خواهند گرفت. این پارک فوق العاده زیبا و تماشایی که انواع مختلفی از درختان منطقه از جمله راش، توسکا و فندق را در خود جای داده است، با وسعتی در حدود ۲۰۰ هکتار به مکانی ایده‌آل برای ماجراجویی شما در طول سفر به ماسوله تبدیل خواهد شد.
    زمان بازدید پیشنهادی: ۳ تا ۴ ساعت
    نشانی: گیلان، ماسوله، ۶۰ کیلومتری شهر رشت، ۳۲ کیلومتری غرب فومن
    هزینه: رایگان
    زمان دسترسی: شبانه روزی

    با ما همراه باشید

     برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

     

    نحوه خرید تور ماسال

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

     برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

     

    نحوه خرید تور ماسال

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تورماسال ، تور ماسال ، تور یکروزه شمال ، تور دو روزه شمال ، تور چند روزه شمال ، تورهای شمال ، بهترین تورهای شمال ، بهترین تورهای داخلی ، تور شمال ، تور شمال یکروزه ، تور شمال دو روزه ، تورشمال ارزان ، تور شمال ، تور دو روزه ماسال ، تور ماسال ارزان ، تور ماسال ییلاق ، اقامت ماسال ، کلبه ماسال ، سفر ماسال ، سفر به ماسال ، بهار ماسال ، تابستان ماسال ، مسافرت ماسال ، تور شمال ، تور گیلان ، تورماسال ، تور طبیعت گردی ، تالش گردی ، تور گروهی ، تور شاد ، شماگردی ، تور نوروز ، اولسبلنگاه ، سوئه چاله ، تور ییلاقات ماسال ، تور ماسال ارزان ، تور ماسال شاد ، تور ماسال و اولسبلنگاه ، تور شمالگردی ، تور اقیانوس ابر ، تور گیلان ، تور یکروزه ارزان ، تور چند روزه ارزان ، تور دو روزه ارزان ، توریکروزه ، توردوروزه ، تورسه روزه ، تورطبیعتگردی شاد ، تورطبیعتگردی ارزان ، تور شاد طبیعتگردی ، تور ارزان طبیعتگردی 

     

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک
    دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، ابتدای کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9 واحد 10 66907911-66567643-66567644 پشتیبانی پیام در واتساپ و تلگرام 09054480389-09054480390
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644-66907911
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    kasra karimi
    ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۱۶:۴۷

    خیلی تور خوبی بود

    kasra karimi
    ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۱۶:۴۸

    خیلی خوش گذشت برنامه عالی لیدر باحال

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور گلابگیری کاشان نیاسر | قمصر {بهار 1403}

    نیاسر کاشان
    تخفیف 20 %
    772,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور قلعه رودخان | ویژه نوروز و بهار 1403

    قلعه رودخان
    تخفیف 10 %
    936,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 3/5 روزه شیراز {بهار 1403}

    شیراز
    تخفیف 10 %
    5,850,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور رامسر | جواهردشت | لاهیجان | سماسوس

    رامسر
    تخفیف 15 %
    2,550,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    دریاچه الیمالات و ساحل محمودآباد

    آمل
    تخفیف 15 %
    892,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور جنگل ابر | تور جنگل ابر 1403

    شاهرود
    تخفیف 10 %
    2,691,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور طبیعتگردی یکروزه تنگه دار نوشهر

    نوشهر
    تخفیف 10 %
    945,000 تومان